torsdag 15 december 2011

Barnsligt snyggt

Jag är så förtjust i formgivaren Camilla Lundstens alster och stil. Skulle jag låta någon inredare gå loss här hemma skulle det vara hon. Inte Lulu Carter i alla fall...;)

Denna tavla kommer från hennes märke Littlephant, den hänger nu i vardagsrummet i väntan på att lilla Ts rum ska fixas, då ska den hänga där! Korvjakt heter den.

Var naturligtvis tvungen att köpa det här roliga pusslet till honom i julklapp, mest för att jag själv tycker att det är så fint!

3 kommentarer:

  1. Haha, håller med dig! Gissar att du också såg Lulu en öppenspis rosa här om dan! Illa!

    SvaraRadera
  2. Ja nog för att jag älskar rosa...men inte hur som helst på vad som helst:)

    Tänkte närmast på det hon gjorde för någon vecka sedan, ett sovrum som blev blått, guld, beige och bara helt förskräckligt...

    SvaraRadera
  3. Ja, jag såg det med. Tyckte mig se ett ganska stelt leende på mannen som fick rummet... Förstår honom...

    SvaraRadera