söndag 29 januari 2012

Längtan

Om några veckor ska vi åka på en alldeles egen helg till en stad intill närmaste Ikea för en lyxig helg med hotell och mys med våra underbara vänner. Det ska bli helt fantastiskt härligt!  Rundan på Ikea ser jag fram emot, och jag hoppas få titta och känna och kanske köpa hem några vårnyheter till vårt hem :)

Bloggen Ikea Livet Hemma är en bra inspirationskälla för mig och där fick jag syn på flera nyheter. Tyvärr släpps ju inte allt med en gång, utemöblerna kommer i mars och textilier i april, så de får vi ta är vi åker ner till påsk kanske, eller beställa med någon snäll släkting ;)

Ikea ps Vågö kommer i både gul & cerise, jippie! Skulle gärna vilja ha en sådan inomhus. Härlig slinga med belysning i snygga färger. Fina prickiga tyger!

Det fina rosa porslinet som jag spanat på verkar tyvärr vara rätt dyrt...får se om det blir det eller något liknande. Såg även ett på Blomsterlandet i pastelliga färger som skulle kunna vara något. Eller är det någon som har något tips? För nytt porslin behöver vi, tycker jag i alla fall ;)




      

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar