söndag 1 januari 2012

Syhörna

Nu är det nytt år och fast jag är ganska trött efter en supertrevlig nyårsmiddag börjar nya inredningsideer genast snurra i huvudet. 
Jag har länge längtat efter att fixa ordning i sovrummet och göra mig en alldeles egen sy och pysselhörna där. Så jag har börjat samla på mig lite inspiration så länge...Tänker mig en vit bas, men med lite färgglada detaljer så klart!!
Skrivbord " Micke" från Ikea 

Naturligtvis min gula pall från Ellos

Min vita stringhylla från Bauhaus, modell större än denna.



Lampa " Svarva " från Ikea


Tunna " Knodd " från Ikea



Vaxdukar från Stoff & Stil

Finfin förvaring från Rice

Anslagstavla från Rice

En bra början va?! 


1 kommentar:

  1. Ja det tycker jag är en mycket bra början! Du har ju så ljust och fint att det blir perfekt med en färgglad syhörna!!

    SvaraRadera