söndag 17 juni 2012

Brickor och brädor

Just nu känns det alltför långt till min födelsedag i september. Önskelistan skulle kunna göras lång då jag lyckas ramla över finsaker vareviga dag. Dessutom försökte jag idag intala mig själv om att jag borde ha ett litet köpstopp i några veckor...det kanske var dumt. Men egentligen behöver jag ingenting just nu. Jag ska försöka nöta lite på det jag har och drömma vidare...

Triangelmönster kan jag bara inte få nog utav. Och särskilt när de kommer i nya former och färger. Hos möbelmakerskan Mimmi kan du köpa snyggaste skärbrädan just nu. Oj så fin den är, bara som en grann prydnad i köket!

Och inte nog med det så kommer Isa snart att börja sälja vackraste brickorna som man bara skulle vilja duka fika på vareviga dag!

Typiskt att båda matchar min turkosa Kitchen Aid helt perfekt...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar