torsdag 28 juni 2012

Skrutt

Det var väl själva tusan också. Jag klarade mig inte den hör gången. Barnens magsjuka som de förgiftade stackars mormor med i helgen hoppade visst över till mig ändå. Trots tio vitpepparkorn.

Så medans mannen och barnen har fikat tårta, gungat och kollat på djur i hagar fick jag ligga inne och må pyton :(

Jag hoppas det går över fort. I morgon hade jag tänkt baka och kalaset är på lördag...men idag blir det en tråkvilodag helt enkelt.

Jag fick i allafall något med posten idag! Lilly har en liten griffeltavla som jag ska måla om ramen på och hänga ut i lekstugan. Och i stället för att kladda med dammiga kritor beställde jag en rosa och en vit penna från Penstore som funkar utmärkt att skriva med. Bara att sudda med vatten. Tänkte att hon skulle få en liten skylt till sitt cafe' :)

3 kommentarer:

  1. Lät inge vidare... Krya på dig vännen! KRaM

    SvaraRadera
  2. Men huvvaligen fintjejen, det var du då verkligen inte värd :(
    Krya på dig!
    Pussar

    SvaraRadera